41 - 50 | 51 - 60 | 61 - 61 

Madryt walczy z reklamą
Władze miejskie stolicy Hiszpanii wypowiedziały wojnę wszechobecnej reklamie. Znikną żywe słupy ogłoszeniowe i rozdawacze ulotek, a płachty przykrywające roboty remontowe nie będą już wisiały w nieskończoność na fasadach domów. Chodzi o ochronę miastaprzed zalewem reklam, które niweczą piękno architektury i ze wszystkich stron atakują pieszych i przybyszów. Ścisła reglamentacja dotyczy wszelkich tzw. zewnętrznych reklam miejskich, czyli plakatów, szyldów, neonów umieszczanych na domach, ulicach czy pojazdach. Firmy będą miały rok na dostosowanie się do nowego prawa.



źródło: GAZETA WYBORCZA ,MADRYT NIE CHCE JUŻ DŁUŻEJ BYĆ REKLAMOWYM
data publikacji: 2008/10/14
autor: MACIEJ STASIŃSKI

Madryt nie chce już dłużej być reklamowym śmietniskiem - podaje Gazeta Wyborcza...



Nowy PR prezydenta Białorusi
0 istnieniu Koli Białorusini dowiedzieli się kilka miesięcy temu. Po raz pierwszy na czołówkach rządowych gazet syn Aleksandra Łukaszenki pojawił się 19 kwietnia. Podczas dorocznego "subbotnika", czyli czynu społecznego z udziałem najważniejszych osób w państwie, prezydentowi towarzyszył chłopczyk. Na zdjęciach widać było Łukaszenkę w eleganckim kombinezonie roboczym na mińskim placu budowy, a obok chłopca pomagającego mu mieszać cement. Choć fotografie z "subbotnika" zamieściły wszystkie rządowe gazety, państwowe media nie wyjaśniły początkowo, co to za dziecko. Wody w usta nabrali też urzędnicy. Temat zaczęły drążyć niezależne media i w końcu rządowa telewizja BT uciszyła plotki - przedstawiając wizytę Łukaszenki w jednej z stołówek, ponownie pokazała Kolę, który w obecności kamer nazwał prezydenta tatą.



źródło: GAZETA WYBORCZA ,MAŁY ŁUKASZENKA WIELKˇ GWIAZDˇ
data publikacji: 2008/10/13
autor: ANDRZEJ POCZBUT

Białoruski prezydent pokazuje się ze swym pięcioletnim nieślubnym synem. Dziecko ma ocieplić wizerunek "ostatniego dyktatora Europy" - twierdzą specjaliści od PR - czytamy w gazecie Wyborczej...



Polacy nie znają wirtualych operatorów telefonicznych
Aż 80 proc. Polaków nie potrafi wymienić żadnej marki wirtualnego operatora telefonicznego (MVNO) - wynika z wrześniowego raportu przeprowadzonego przez agencję On Board PR i instytut badawczy PBS DGA. Tylko jedna piąta respondentów wie, że na tym rynku działają takie firmy, jak Mobilking, mBank mobile czy MyAvon. Operatorzy wirtualni trochę zbyt późno zostali dopuszczeni do boju o abonentów.


źródło: PULS BIZNESU ,WIRTUALNYCH NIE ZNAMY. WIERNI TEŻ NIE JESTE
data publikacji: 2008/10/13
autor: . MAZ



Tournee Prezydenta
Przyzwyczailiśmy się, że prezydent RP spędza czas w pałacu w Warszawie oraz w ośrodku na Helu. Dlatego niezłym PR-owskim pomysłem wydaje się objazd przez głową państwa - z okazji 90. rocznicy odzyskania niepodległości - grupy polskich miast. Inicjatywa ta na pewno jest nieporównanie bardziej pożyteczna niż organizacja prezydenckiego balu, który już teraz trafił na obojętność potencjalnych gości.

źródło: PULS BIZNESU ,LECH KACZYŃSKI
data publikacji: 2008/09/30
autor: . JAZ



Reklama w CNN i BBC
Pod koniec września ruszy kampania wizerunkowa Polski w amerykańskiej stacji telewizyjnej CNN. Nasz kraj ma być promowany na dwa sposoby. Po pierwsze: jako ważny punkt na turystycznej mapie Europy. A po drugie: wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji. W tym samym czasie w CNN pojawią się oddzielne reklamy polskich miast - Gdańska, Warszawy i Łodzi - oraz warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.



źródło: POLSKA ,
data publikacji: 2008/09/18
autor: SEBASTIAN KUCHARSKI

Nasz kraj pokażą jako dobre miejsce do inwestycji - podaje dziennik Polska the Times...



Tatry, żubr, krakowskie Sukiennice, a może warszawska Syrenka. Miasta prześcigają się w pomysłach na polskie monety euro
Wyścig wystartował zaraz po zapowiedzi premiera Donalda Tuska wprowadzenia w 2011r. europejskiej waluty. Samorządy w całym kraju już zaczęły opracowywać wzory przyszłych polskich monet euro. Zamierzają o nie walczyć nawet za pomocą kampanii reklamowych. Krakowscy spece od promocji nie chcą zdradzić szczegółów wałki o przeforsowanie wizerunku Sukiennic czy Wawelu na monetach euro, by pomysłu nie podebrały im inne miasta. Nieoficjalnie w magistracie słyszymy, że szykowana jest ogólnopolska kampania medialna na rzecz wprowadzenia Krakowa na monety euro.


źródło: GAZETA WYBORCZA ,OD BAŁTYKU PO GÓR SZCZYTY POLSKA CHCE NA EURO
data publikacji: 2008/09/17
autor: BARTŁOMIEJ KURAŚ



Poseł Kłopotek to Palikot ludowców
Każdy ma swojego Palikota. Nasz nazywa się Kłopotek - tak szef klubu PSL Stanisław Żelichowski tłumaczył się posłom, którzy dzwonili do niego, pytając: "Co ten Kłopotek wygaduje w telewizji?". Dzień wcześniej TVN przeprowadził prowokację, podczas której dyrektor bydgoskiego oddziału Agencji Rynku Rolnego zgodził się załatwić pracę synowi działacza PSL. Ludowcy uznali zgodnie, że trzeba dyrektora potępić. Kłopotek jednak zażarcie go bronił. Podkreślał, że sam wykonał w przeszłości przynajmniej kilkaset podobnych telefonów, bo jego dewiza to: pomagać. To nie pierwszy raz, gdy telefony dzwonią z powodu Kłopotka. Miesiąc temu poseł zelektryzował opinię publiczną informacją, że na wiosnę mogą być wcześniejsze wybory. - To był początek sejmowych wakacji, a ja przez cały dzień odbierałam telefony z pytaniem, o co chodzi - wspomina Ewa Kierzkowska, wiceszefowa klubu PSL. Mówi to jednak bez pretensji w głosie. - Kłopotek ma taki swój indywidualny temperament. Często ma swoje zdanie, odmienne od całego PSL. Kłopot w tym, że często jego zdanie traktowane jest jak opinia całej partii - mówi Kierzkowska. Słowa Kłopotka często ocierają się o skandal. Tak jak komentarz do informacji o związku Zbigniewa Ziobry z Patrycją Kotecką. "Niektórzy podejrzewali go o inną orientację seksualną, teraz przynajmniej okazało się, że to normalny facet" - podśmiewał się w TVN 24. Żelichowski odciął się wtedy, mówiąc, że PO ma Palikota, a "kto ma Kłopotka, musi mieć kłopoty". Kłopotek uważa, że od Palikota się różni. - On używa w swojej działalności politycznej różnych rekwizytów, ja tego nie robię - kwituje. Z Palikotem łączy go jednak to, że wie, iż barwność w polityce to zaleta. Im bardziej kontrowersyjna wypowiedź, tym częściej dziennikarze dzwonią. A o tym, jak łatwo trafić w polityczny niebyt, przekonał się w 2005 roku, kiedy to bezskutecznie ubiegał się o reelekcję do europarlamentu.


źródło: POLSKA ,POSEŁ KŁOPOTEK TO PALIKOT LUDOWCÓW
data publikacji: 2008/09/12
autor: KATARZYNA BOROWSKA

Ten polityk zawsze przykuwa uwagę mediów - podaje dziennik Polska The Times...



"Nowaja Polsza" w Rosji
Na coraz bardziej skomercjalizowanym rynku wydawniczym "Nowaja Polsza" wygląda trochę jak relikt. Szara okładka z niebieskimi literami, czarno-biała szata z powściągliwą grafiką, małe litery, prawie sto stron tekstu bez ilustracji, niezbyt poręczny format A4. Pismo finansuje Biblioteka Narodowa,czyli polskie Ministerstwo Kultury. "Nowaja Polsza" podejmowała sprawę zbrodni katyńskiej, pisała o innym od rosyjskiego spojrzeniu Warszawy na Ukrainę czy Białoruś. Pewnie wkrótce obszernie zrelacjonuje stanowisko Warszawy wobec ostatniej wojny w Gruzji. Trudne i kontrowersyjne tematy podejmowane są jednak w sposób spokojny, bez chęci poniżenia drugiej strony, przekonania na siłę, bez poczucia wyższości, często obecnego w polskiej prasie w publikacjach o Rosji. Ostatnimi czasy jest atak przypuszczony niedawno na pismo w oficjalnym organie rosyjskiego senatu "Rossijskaja Fiederacja Siewodnia". Artykuł nosi tytuł "Polski rupor i rosyjska niemota". Tym ruporem ma być rzekomo "Nowaja Polsza".

źródło: GAZETA WYBORCZA ,CZY ROSJA ZAKAŻE "NOWEJ POLSZY"
data publikacji: 2008/09/10
autor: MARCIN WOJCIECHOWSKI

Posmak intelektualny "tołstego żurnału" (grubego pisma), klasa i moralny wymiar starej, wschodnioeuropejskiej inteligencji - to "Nowaja Polsza", jedyne pismo o Polsce wydawane po rosyjsku. Właśnie ukazuje się jego 100, numer. Bardzo by się chciało, żeby nie był ostatnim...



Solidarność" na szkoleniach PR
Dziś w Gdańsku rozpoczyna się cykl szkoleń dla związkowców z całej Polski. Trzydniowe zajęcia nazwano: "Świadome kształtowanie wizerunku działacza związkowego". Organizuje je Komisja Krajowa "Solidarności". Zgłoszeń było tak dużo, że następne warsztaty zaplanowano na październik. Waldemar Krenc, szef łódzkiej "Solidarności": -Wiele osób, stając przed kamerą czy dziennikarzami, ma kluchę w ustach. Zajęcia uczą, jak pozbyć się blokady i przedstawić argumenty. Nie mamy już czasów rewolucji, więc trzeba umieć dotrzeć do ludzi nie na żywioł. Trzeba czasem udowodnić w zakładach, że prezes nie jest najmądrzejszy i nieomylny. Umiejętność lepszej komunikacji z ludźmi tylko może pomóc. I zachęcać do przychodzenia do nas, bo przez 16 lat liczba członków spadała z roku na rok. Teraz odbijamy się od dna.

źródło: GAZETA WYBORCZA ,SOLIDARNO
data publikacji: 2008/09/10
autor: MARCIN KWINTKIEWICZ



Laury dla Wyborczej
WAN to związek redakcji i wydawców ze 102 krajów. Co roku nagradza gazety, które znajdują wspólny język z młodym pokoleniem i wbrew stereotypowi, że młodzież dziś nie czytanie interesuje się światem,potrafią przyciągnąć do lektury czytelników w wieku od 10 do 25 lat. W tym roku do konkursu "World Young Reader Prize" stanęło 79 dziennikówz35 krajów. "Gazeta" okazała się bezkonkurencyjna: zgarnęliśmy prestiżowy tytuł Gazety Roku za całokształt i dwa wyróżnienia. Jeszcze nigdy w historii konkursu jedno pismo nie zdobyło tylu nagród. "Gazeta Wyborcza" pokazała, że jest liderem nie tylko w Europie, ale i na świecie. Buduje bliskie relacje z młodymi czytelnikami i angażuje ich w życie społeczne na różnych poziomach: od sportu, poprzez edukację, aż po prawa człowieka" - napisało jury.

źródło: GAZETA WYBORCZA ,GAZETA DLA MŁODYCH
data publikacji: 2008/09/08
autor: EWA TOMASZEWICZ

Zwyciężyliśmy w prestiżowym konkursie Światowego Związku Prasy WAN i zdobyliśmy tytuł Gazety Roku Młodych Czytelników - podaje GW...




 ilość wpisów w bazie: 61  41 - 50 | 51 - 60 | 61 - 61 







Copyright © 2004 Prelite Sp. z o.o.
strona główna | o serwisie | partnerzy | ochrona prywatności | reklama | kontakt | nota prawna | mapa serwisu